TR

Teslimat ve İade Şartları

Anasayfa / Teslimat ve İade Şartları

Sipariş Takibi

www.forlife.com.tr adresinden sipariş verdiğiniz anda tarafınıza iletilen emailde ürününüze ait kargo takip linki bulunmaktadır. Bu linke tıklayarak siparişinizi takip edebilir ya da 0212 244 59 89’nolu telefondan çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Sipariş İptali Nasıl Yapılır?

Sipariş iptal taleplerinizi forlife.com.tr müşteri hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Ürününüz henüz kargoya verilmedi ise talebinize istinaden siparişiniz iptal edilecektir. Ürününüz kargoya verilmiş ise siparişiniz iptal edilemeyeceğinden kargo tarafınıza ulaştığında teslim almadan geri göndermeniz gerekmektedir.

Siparişim iptal edilmişti fakat ürün bedeli geri ödenmedi. Paramı ne zaman ve nasıl geri alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilir.

Geri ödeme yasal süresi 10 gündür. Ödeme şekli "Kredi Kartı" ile yapılan işlemlerde geri ödeme sipariş verilen kredi kartına yapılacaktır.

* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık göstermektedir.

Siparişimi iptal edemiyorum, neden?

Ürününüz kargoya teslim edilmiş olduğunda artık iptal işlemi yapılamaz. Eğer üründen vazgeçtiyseniz ürünü kargodan teslim almamanızı rica ederiz.

Ya da teslim aldıysanız "0212 244 59 89” no'lu Çağrı Merkezi hattımızı arayarak iade bilgisi verilmeli ve faturanızın arkasında bulunan formu doldurarak iade edeceğiniz ürün ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. 

Bu durumda ürün bedeli, ürünün tarafımıza hasarsız ve eksiksiz olarak iadesinden sonra geri ödenecektir.

Satıcı Tarafından Satış İptali Yapılabilecek Durumlar

Kanuna aykırı işlemlerin tespit edilmesi ( kredi kartı sahteciliği, dolandırıcılık vb. şüphesi olduğu durumlarda ) veya şirketimizin ürünlerin son kullanıcılara aracısız ulaştırılması amacına aykırılık teşkil edebilecek ve bu sebeple nihai tüketicilerin zarar görmesine (fazla ödeme, düşük taksit, sınırlı erişim, adetli alım vb. ) sebep olabilecek satın alımlarda, siparişler iptal edilebilir. Bu durumda, alışverişe ait ödeme alınmışsa, sipariş iptal edildiği için yasal süre içerisinde geri ödeme yapılacaktır.

Siparişime Ait Kargo Ne Zaman Teslim Edilir?

forlife.com.tr’da satışa sunulan tüm ürünlerin ortalama tedarik süresi, ürün sayfalarındaki açıklamalarda belirtilir. Ürünlerin gönderimi siparişinizi verdikten sonraki işleyişle de doğrudan bağlantılıdır. Kredi kartıyla ödemeyi seçtiyseniz, siparişinizin gönderim süresi kredi kartınızın güvenlik kontrol süresine göre değişebilir.Kargo teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese göre değişkenlik gösterebilir.

Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

Normal şartlar altında, forlife.com.tr’dan verdiğiniz siparişler kargoya 24 saat içerisinde verilmektedir.

Aldığım ürünün kargo durumunu nasıl takip edebilirim?

Ürününüz kargoya verildikten sonra e-posta adresinize kargonuzu takip edebileceğiniz "Gönderi Takip Linki" iletilecektir. Kargonuzun güncel durumunu buradan takip edebilir veya Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak kargonuzun durumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye'nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa, bulunduğunuz adrese haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır. Eğer siparişiniz Nakliye firması ile teslim edilecekse ve bulunduğunuz adres köy/kasaba ise açıklamalarda belirtilen sürelerden +1 iş günü sonra teslimat yapılmaktadır.

Teslimat Adresimi Değiştirebilir miyim?

Siparişinizi verirken fatura adresinizi ve ürün teslimat adresinizi ayrı ayrı belirtme imkanınız bulunmaktadır. Siparişinizi verirken farklı adresler kullanmak isterseniz Siparişinizin ikinci aşamasında bulunan adres tanımlarından değişikliklerinizi yapabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandıktan sonra adres değişikliği yapılmamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl takip edeceğim?

forlife.com.tr’ dan aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini takip edebilirsiniz.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Teslimat formlarını imzalamanız, sipariş kolisini hasarsız teslim aldığınız anlamına gelir. Bu sebeple, kargonuzu teslim aldığınıza dair belgeleri imzaladıktan hemen sonra kargo görevlisi yanınızdayken sipariş kolisinin içeriğinin hasarsız olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Sipariş kolisinin hasarlı gelmesi durumunda kargo görevlisi tarafından, mutlaka tutanak tutturulmasını talep ederek ürünü iade ediniz ve Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak bizimle iletişime geçin.

Kargo teslimat sayfasında adres yanlış?

Siparişiniz kargoya verildiğinde teslimat adresiniz hiçbir değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasının sistemine aktarılır ve gönderi işlemi bu doğrultuda devam eder. Teslimat şubeleri, kargo firması tarafından adresinize bağlı bulunan şubeye çıkarılır. Dolayısıyla ürünün teslimat için hangi şubeye verileceği forlife.com.tr’ a bağlı bir seçim değildir.

Kargonuz eğer yanlış adrese ya da şubeye gönderilmişse, bize Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak bilgi verdiğiniz takdirde kargo firması tarafımızca bilgilendirilir ve yönlendirme işlemleri en kısa sürede yapılır. Siparişinizi sizden başka kimse alamaz.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Birlikte çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir. Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Siparişim darbeli, kırık geldi. Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla, hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderilemez. Buna rağmen ürünün niteliği itibarıyla, taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.

Böyle bir durumda :

Teslimat formlarını imzalamanız, sipariş kolisini hasarsız teslim aldığınız anlamına gelir. Bu sebeple, kargonuzu teslim aldığınıza dair belgeleri imzaladıktan hemen sonra kargo görevlisi yanınızdayken sipariş kolisinin içeriğinin hasarsız olduğunu mutlaka kontrol ediniz. Sipariş kolisinin hasarlı gelmesi durumunda kargo görevlisi tarafından, mutlaka "Hasar Tespit Tutanağı" tutturulmasını talep ederek ürünü iade edin ve Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak bizimle iletişime geçin.

Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat edin ve hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. *Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.

Ürününüzü teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, doğrudan yetkili servisiyle iletişime geçip hasar raporu alabilirsiniz. Yetkili servis bu konuda size gerekli yönlendirmeyi yapar.

Aldığım ürünün paket içeriği eksik çıktı, ne yapmalıyım?

forlife.com.tr’ da satışa sunulan ürünler, orijinal kutularında paketleme yapılarak kargoya teslim edilir. Ürünlerin sevkiyatında yaşanabilecek olası sorunlara karşı kargo paketleri üzerine uyarı yazısı göreceksiniz. Bu uyarıda, teslimat sırasında kargo görevlisi yanınızdayken ürünü açıp kontrol etmeniz gerektiği hatırlatılmaktadır. Yapacağınız kontrol sonucunda ürün paket içeriğinde bir eksik ya da hata olduğu takdirde, kargo görevlisine "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekir. Bu işlemin ardından dilerseniz ürünü teslim alabilir, sadece tutanakla birlikte Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak bize başvuruda bulunabilirsiniz.

Paket içeriğindeki eksik ya da hatalı olduğunu teslimat sonrasında fark ederseniz, tutanak olmadan da forlife.com.tr’ a başvuru yapabilirsiniz. Başvuru için Çağrı Merkezimizi (0212 244 59 89) aramanız yeterli olacaktır. Çağrı Merkezimiz böyle bir durumda, konuyla ilgili gerekli kayıtları alıp işlemlerinizi hemen başlatılır. Kayıt altına alınan eksik parça firmadan temin edildiğinde adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.

Belirtilen ürün ile teslim edilen ürün aynı değil?

Teknik aksaklıktan dolayı yaşanan bir hata nedeniyle farklı bir ürün gönderilmişse öncelikle sizden özür dileriz. Değişim işleminin yapılabilmesi için söz konusu ürünü lütfen aşağıdaki şekilde forlife.com.tr’ ya gönderin. Ürün elimize ulaştığında gerekli işlemler yapılacaktır.

Çağrı merkezimizi (0212 244 59 89) arayarak kayıt yaptırın. Kısa süre içinde gerekli kontroller Müşteri Hizmetleri departmanımız tarafından yapılır ve size e-posta yoluyla bilgi verilir. Geri gönderim işleminizin onaylanması* durumunda, kargo gönderi numaranız size yine e-posta yoluyla veya Çağrı Merkezimiz aracılığı ile ulaştırılır. Kargo gönderi numaranızı kullanarak söz konusu ürünü MNG Kargo'yla karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. * Geri gönderim işleminizin onaylanması, ürünün forlife.com.tr’ a gönderilmesi için verilen onaydır.Ürünün arıza/değişim veya iade işleminin onaylandığı anlamına gelmez. Ürünle ilgili işlemler, ürün forlife.com.tr ‘a ulaştıktan sonra kayıt altına alındığında başlar; yetkili departmanların incelemelerinden sonra talebin uygunluğu kontrol edilerek tamamlanır.

Ürün İadesini Nasıl Yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren yasal süre olan 14 gün içinde Çağrı Merkezimize başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dâhilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir "kargo bedeli" ödemezsiniz. 2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de, aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

Bir ürünün iade edilebilmesi için uyulması gereken koşullar;

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
  • Aydınlatma ürünlerinde ürünün paketinden çıkarıldığı hali ile bağlantısı yapılmamış kablo veya kablolamalarında değişiklik kesme veya koparılma,sıyrılma olduğu,ürünün kullanılması planlanan yere montajının yapılmadığı ürünün dış yüzeyinde çizilme bozulma deformasyonun oluştuğu,ürünün çalışma voltajına uygun kullanılmadığının tespitinin olduğu,ürünün aydınlatma bileşenlerinde bozulma ve çalışma voltajı farklılığından kaynaklı deformasyonların olduğu durumlarda ve Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler iade edilemez.

Ürün iadesi aşamaları nelerdir?

  • Lütfen iade işlemi için, Çağrı Merkezimiz (0212 244 59 89) ile iletişime geçiniz. Müşteri temsilcilerimiz ürününüzün iade işlemi için sizi yönlendirecektir.
  • İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
  • Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, eğer fatura kurum tarafından kendi yasal defterlerinde kayda geçtiyse, kurum tarafından iade faturası düzenlenmediği takdirde iade tamamlanamaz. Eğer kurum faturayı yasal defterlerinde henüz kayda almadıysa "İşbu faturayı yasal defterlerimde kayda almadığımı beyan ederim" bilgisini fatura üzerinde belirterek firma kaşesi ile kaşeleyerek ve firma imza yetkilisinin imzası ile geri gönderebilir. İade işlemi için bu durumda iade faturasına gerekmemektedir.

Ürün değişimi/iadesinde kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade işlemlerinde ürün hatalı gönderimi yada varsa gönderinin montajının yapılmadan denendiği anda tespit edilen ve iadesi istenilen durumlarda ”gönderi ücreti" ödemezsiniz diğer hallerde ürün iade edilecekse kargo gönderi ücretleri iadeyi yapan alıcı tarafından karşılanmak zorundadır.

İade ettiğiniz ürün bize ulaştıktan sonra süreç nasıl işlemektedir?

  • Ürününüz forlife.com.tr tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.
  • İade işleminin onaylanması durumunda en geç 10 günlük yasal süre içinde "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
  • İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir.

* Eğer iade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo bedeli dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır ?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, led buldum tarafından iade işleminin onaylanması durumunda en geç 10 günlük yasal süre içinde tarafınıza geri ödenecektir.

  • Ödeme şekli "Kredi Kartı" ise; ödemeniz kredi kartınıza yapılacaktır.(Geri Ödemenizin Kredi Kartı Hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir)
  • Ödeme şekli "Hediye Kartı" ise; yeni bir sanal Hediye Kartı üretilerek tarafınıza e-posta ile gönderilecektir.

Arızalı ve bozuk ürün işlemlerinde ne yapmalıyım?

Ürününüzle ilgili yaşadığınız arıza/bozuk sorunları için, ürünün elinize geçmesinden itibaren 30 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz.

Ürün ve hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için, Hemen Arayın! (0216) 466 55 55

Forlife © 2018. Her Hakkı Saklıdır.
Top